Städning? - Amina

Jag antar att det blir att vara hemma idag dådå.

Imon kommer min bror hem från Norge. Så han och hans flickvän ska bo här i en vecka eller så.
Och eftersom min mamma inte är hemma så blir det självklart lilla Amina's skylldighet att städa hela lägenheten.

Det tycker jag är jävligt sjukt!
Men jag antar att jag inte har något val, för om jag inte gör det kommer mamma skära upp magen på mig och kasta ut mig från balkongen, så som Hannibal gör med den franske polisen. Och jag är ganska förtjust i mina tarmar och vill helst att de ska vara kvar inuti mig.

Fast jag har en känsla av att det scenariot är oundvikligt, eftersom jag inte vet hur man städar. Mitt rum ser ju ut som ett bombnedslag och jag trivs med det!

Tycker det är kattens tur att städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0