Lördag - Amina

Jaha, då sitter man här och har inget för sig.. jag väntar på att Tindra ska ringa.
Jag skulle kunna lyfta på telefonluren och ringa själv, men jag orkar allvarligt talat inte det, eller jo det kanske jag gör. Men jag kan inte hennes nummer utantill och jag orkar inte leta efter min mobil.

Ja visst, jag kan ringa mobilen för att hitta den, men det går inte, för den funkar inte. så jag väntar, väntar, väntar.

Iallafall. Idag blir det fotografering! Och motivet blir Tindras lillebror :)

Jag har bestämt mig för att alltid använda mjukisbyxor när jag fotograferar, p.g.a att jag står/sitter så lustigt när jag tar kort så jag sliter sönder mina jeans.. jag har inga kvar längre. Vilket helt automatiskt leder till mjukisbyxorna........

Vighet är en börda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0