Tisdag , fortsättning - Tindra

Okej nu är klockan 20.01 när jag sitter och skriver.
Jag har precis ätit mat som jag var duktig och lagade, det blev ceasarsallad med gula körsbärstomater och dressing , och vitlöksbröd till förrätt. Sedan som toppen på isberget gjorde vi bakpotatis med "egen" röra.

Det vi har i våran röra är först och främst:
1.Lök keso/vanlig keso
2.Ishavsröra
3.Ishavsrom
4.Surimisticks

Och detta resulterar i världens godaste röra man kan sitta och trycka sig utan potatisen.
Sen hade jag självklart min älskade Vanilla Coke till detta, och det här var för att lilla jag inte var sugen på fisksoppa :D

Har fått en ny favoritlåt med tack var Minea , tar och länkar till den lite längre ner i inlägget.
Känns faktiskt riktigt kul att få gå på besöket på förlossningen , särskilt då vi har suttit hela dagen och planerat angående vad som ska göras.
Har vi även lite tur kanske vi får lite bilder och Amina kanske slänger upp någon ;)

Funderar nu över hur jag ska spendera resten av kvällen då jag har absolut inget att göra, kanske är dags att se Andra Avenyn avsnitten man har missat :)

Vi får la se vad som händer
Hörs senare eller på fredag!

Tindra


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-17 @ 20:13:28
Postat av: matilda

men tack så mycket! jag gillar din/eran med! läsvärda inlägg mm :)

2009-03-17 @ 20:13:54
URL: http://matildafleur.blogg.se/
Postat av: Ellan

Tack för din kommentar :) Ja, det är kul när det är mer personligt! Vilka härliga färger du har på din blogg! Hur hittade du till min lilla blogg? :)

2009-03-17 @ 21:04:48
URL: http://ellaann.blogg.se/
Postat av: Foki

Åh just det! du var ju på BB vah? :D asså guud såå underbart! det måste vara skit kul att se på när bebisar kommmer till jorden eller vad man nu kan säga hahaha :)



// ha en fin kväll :D

2009-03-17 @ 21:35:38
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Ellan

Svar; Ja visst, så är det! :)

2009-03-17 @ 21:58:50
URL: http://ellaann.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Sv: Hej partyna är gratis och jag tror att ibland får även värdinnan rabatt, beroende på vad det är för party och hur mycket dem man har bjudit handlar för osv.

Hoppas att det gav svar på din fråga

kram Yasmine

2009-03-17 @ 23:55:20
URL: http://yasmineeriksson.blogg.se/
Postat av: emma

Hejsan! Kul att du ville vara med i min veckans blogg tävling, men tyvärr har du inte fått turen på din sida den här veckan så du är inte en av de 3 som går vidare. Men gå gärna in och rösta på någon av dem!



Vill du fortfarande ställa upp i veckans blogg på emmas värld är det fritt fram. Det blir ny tävling varje söndag, det vill säga att du har fortfarande chans att bli veckans blogg någon gång. :) Vill du bli påmind om tävlingen kan du lägga till mig på bloglovin, då ser du när en ny tävling dyker upp. :)



kram emma

www.missemmasvarld.blogg.se

2009-03-18 @ 20:54:18
URL: http://missemmasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0