Torsdag - Minea - Första inlägget

Tjoho, det är då jag som är Minea av oss tre musketörer på 19 år.
Jag kommer skriva om relationer, sex och annat skoj.

Då var det dags för vår kronprinsessa att gifta sig med Daniel Westling,35. Detta har ju redan blivit årets händelse eftersom att medier har fått vänta så länge på att få sprida ut denna otroliga händelse. Kronprinsessan Victoria blir Sveriges första kvinnliga regent inom ätten Bernadotte och detta är ju inte heller särskilt litet.

 Du kan även skicka en gratulation på deras hemsida.
http://www.royalcourt.se/ovrigt/kontakt/gratuleratillforlovningen.4.6b0698e911fa8f900588000503.html

Jag tycker faktiskt att detta är så uppblåst och i alla tidningar står det om denna händelse och en lycklig bild på kronprinsessan och hennes Daniel. Fast när Kungen och Drottningen gifte sig 19 juni 1976 var detta också en riktigt stor händelse, men Konung Carl XVI Gustaf är ju faktiskt kung och därmed skulle också kungafamiljen utgå tycker jag när han inte finns mer.
Vad gör kungen idag förrutom att vara ett landsmärke? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0