Måndag - Minea

Måndag igen, alltid på gott humör denna tiden på denna dagen.
Idag blir det ner till stationen och fixa biljetter till på Onsdag när jag och Sanna ska ner mot Malmö. För att senare ta sig vidare mot Ullared på Torsdag med J. Hade från början tänkt köra härifrån till Ullared för att senare köra hem på kvällen men det skulle bli ungefär 8 timmar körande :O känns lite väl...Så nu blir det "bara" 4 timmar på en dag. Sen ska jag följa med och fiska på Lördag. Hoppas på sol!

Hjärt-och lungräddning idag med.. såå roligt.






Återkommer senare...
M


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Som sagt, jag har testat epilator.. På mig gör det FÖR ont för att det ens ska vara värt det. Det är inte värt att skrika och gråta :P Alltså det är inte det att det gör ont efteråt, utan just när jag använder epilatorn.

2009-04-27 @ 10:42:34
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: jennifer,

underbart fin header

2009-04-27 @ 12:37:27
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0