Måndag - Minea



Träffade Sanna en stund idag. Blev stan en snabbis för att planera Ullared och köpa biljetterna till Malmö. Biljetterna blev inte så dyra som tur var. För jag litar inte på Sj's hemsida eftersom priserna ändras, ibland står det att det finns sista minuten fast det visar sig att det inte finns senare ,,, irriterande. Men 160 :- är faktiskt ingenting man ska klaga över.
Fick påminna Sanna att inte stressa så förbannat med på Onsdag/Torsdag morgon.
Min kära vän har en tendens till att stressa på morgonen (värsta tidpunkten på dagen) så att mitt goda humör inte håller sig så gott längre. Så jag sa till henne idag att ta det lugnt på Torsdag morgon eftersom jag vill gärna vakna på RÄTT sida. Hon var ju även tvungen att säga att jag och J inte är särskilt lätta att lita på heller, eftersom båda somnar väldigt gärna om. Så det kommer förmodligen bli en underbar morgon på Torsdag och en massa shopping med gott humör och förhoppningsvis solen på vår sida.....

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0