Lunch | Tindra

Avnjutit en pyttipanna lunch i matsalen , det finns godare men onödigt att klaga då man ändå får gratis mat.

Var borta och träffade Molly en snabbis på lunchen med för att prata lite , var ett litet tag sen man såg flickan nu .
Tänkte ta o våldgästa henne imorgon på morgonen efter min körlektion , så man får väl bara hoppas på att hon är vaken då helt enkelt.
Annars får man väl bita i sura äpplet och cykla långa vägen hem....
Verkar som att det blir en lugn valborg för min del , ska väl däremot grilla på fredagen.

Mammas man kommer hem idag med efter en 2 veckors arbetsresa i Dubai , verkar som att dom har haft väldigt varmt åtminstone.
Han har köpt hem 1 och ett halvt kg nötter med hem iallafall. *glad kotte*

Världens godaste nötter , helt klart (Y)


Kommentarer
Postat av: Linda

2009-04-28 @ 12:44:12
Postat av: Linda

Tycker du? Jag har inte kollat efter så noga för jag har inte haft några pengar så har hållit mig borta från affärerna :P

Men jag tycker att den är fin :)

2009-04-28 @ 12:45:13
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: marre

Sv: Haha, ingen aning faktist! Var några kompisar som kallade mig för det, och så földe det bara med ^^

2009-04-28 @ 16:10:32
URL: http://marremakrill.blogg.se/
Postat av: Linda

Svar till Tindra: Jaha du menar så. Jo i och för sig, det har du rätt i. Det är samma sak med den korta svarta skinnjackan. Jag var jättenöjd över mitt köp, men en månad senare hade halva Sverige en likadan..

2009-04-28 @ 16:17:08
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0