Läggdags | Tindra

Känns som att det vore rätt skönt att nanna kudden snart då särskilt då huvudvärken börjar komma lite krypande.

Varit ute med Minea ett bra tag nu och suttit och pratat om diverse saker , och nu verkar det som att det blir en bal på slottet iallafall, okej det kunde ha varit slottet. Men nu är det väl närmare en bygdegård men det känns som att det är ganska värt att gå på.

Snodde med mig en Metro från bussstationen hem så man har någon morgonläsning imorgon innan körlektionen , men den var lite tunn tycker jag men det är ju något att läsa åtminstone.
Usch , måste verkligen läsa religionen nu judendom/kristendom finns ju roligare faktiskt.


Så nu tackar jag för mig och hoppas ni kommer sova lika gott som jag
// Tindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0