Hmm | Tindra

Funderade precis över en sak...

Konstigt nog så finns det ju folk som är grymt duktiga med att uppdatera sina bloggar och gärna en gång i halvtimmen.

När under den här tiden ska du hinna leva, om du hela tiden måste sitta och uppdatera och vad gör man emellan dom här inläggen?
Vissa märker man ju att dom hinner skriva med mycket intressanta saker , men då handlar det inte om att du skriver en gång i halvtimme, utan dessa som gör det är oftast blaj? Om jag får uttrycka det så...

När man inte längre har något att skriva om som är något intressant , så skriver man ändå??

Kommentarer
Postat av: Foki

jag skriver om saker när jag känner att inläggen är bra, annars skiter jag i att skriva om det inte finns nått att skriva om ;) hehe det e därför vissa dagar kan jag bara 1 inlägg :)



svar: tack så jättemkt! hehe jo helt rätt!! :D jag älskar rosa ;)



// Ha en bra dag! ^^

2009-04-24 @ 13:43:25
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0