Eftersvettningar | Tindra

Jag vet , det låter inte särskilt trevligt...
Men så går det när man ska dra på högsta värmen i ångduschen , då blir man varm efter...
Dock känner man sig väldigt ren och fräsch såhär efteråt , känns som att varje liten anstymmelse av smuts har ångats bort.

Var helt slut idag efter idrotten och motvinden hem gjorde väl inte riktigt saken bättre.
Min dag idag har varit kantad av lite olika saker som jag inte riktigt har känt att jag har kunnat styra över.
Förhoppningsvis blir kvällen desto bättre där jag får träffa människor jag gillar och bara njuta..

Tror jag ska åka iväg och kolla på student-klänning imorgon..
Någon som vet någon "vanlig" affär med fina klänningar?

// Tindra

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: tack för ditt svar. Kul att höra vad folk tycker. :D

2009-04-24 @ 19:45:00
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0