Fredag | Tindra

Har nu sett filmen 27 dresses och vem blir inte sugen på att hitta Mr.Right efter allt detta då man alltid får sin drömprins i slutet.

För oss vanliga döda ser sällan livet ut så , få filmhunken och ett grymt bröllop.

Själv nöjer jag mig nog med ett klassiskt Svensson liv med Volvo (eller ja , kanske inte Volvo men) , barn , villa och hund.
Det är så jag vill ha min tillvaro, dock känns det som fel tillfälle att prata om detta nu.
Kanske ska börja med att gå klart skolan först och hitta någon överhuvudtaget som man kan trivas med.

Nej , nog om detta , ska in och äta lite mer chips och vara onyttig nu och försöka hitta någon annan kärleksromans att drömma sig bort efter..

Kanske Twilight ? Igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0