Onsdag - Amina - Sjuk...

Klockan är snart ett och jag vaknade precis. Jag har sovit hela natten! Det är ett mirakel! Eller ja, inte precis ett mirakel kanske.

Första tanken när jag vaknade; Shit! Hoppas jag har fått mina album idag!
Så jag klädde på mig så snabbt jag bara kunde, vilket inte var så jätte bra. Det ledde till att jag var tvungen att spendera 30 sekunder dubbel vikt med huvudet i händerna (Inte smart att springa runt som en galning när man är sjuk). 
ääh, jag tror jag kortar ner hela historien om hur det är att vara galen när man ska se om man har fått sina skivor som man har beställt.
korta versionen; Jag hade fått dem, jag log.

Jag har nu varit sjuk i några dagar. Vissa människor tycker att det inte finns något tråkigare än att vara sjuk, man är helt slukörd och orkar inte göra nåt, det skulle nog jag också tycka... om jag inte hade en TV, en stereo och böcker.
Vad skulle Jag, den största nörden i, ja detta hus, göra utan en TV?
Helt ärligt skulle jag klara mig ganska bra. Man kan väl kolla på filmer på datorn också va?

Hela dagen igår och dagen innan spenderade jag med att kolla på första säsongen av 'Heroes'.
Jag hade aldrig kollat på den innan, jag ville inte.
Men shit! Man blir ju helt hjärntvättad av det (Inget ovanligt när det gäller mig)
Jag har också lyssnat på sjukligt mycket musik. Sen är det också så att jag håller på att läsa tre böcker just nu. Började ganska nyligen läsa en bok som heter 'Emperor the Gates of Rome', Fyra ord; So far, so good.

nej nu börjar jag bli lite snurrig, ska koka kaffe och ta lite panodil.
sen blir det.. Heroes! Säsong två!

Kommentarer
Postat av: jolin

fin bloggg!=)

2009-03-04 @ 18:04:37
URL: http://joolins.blogg.se/
Postat av: Foki

sv: hehe näpp :) jag e inge terminator-fan, men jag tycker att filmen kmr att vara grymm! :) hihi



// ha en fin kväll! :D

kjam

2009-03-04 @ 21:34:27
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Jells

SV: ja typ :)

2009-03-05 @ 07:08:14
URL: http://tjajells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0