Onsdag - Amina - Festival i år?

Jaha då sitter man här och dricker kaffe.
Igår spenderade jag en massa timmar framför tv:n, vilket inte är särskilt ovanligt. Inte för att jag kollar på några speciella program, jag sitter mest i soffan med kaffemuggen i ena handen och tv-kontrollen i den andra och så zappar jag mellan MTV2 och Vh1, mina absoluta favorit kanaler.
MTV klarar jag inte av att kolla på, det är inte äns en musik kanal längre! Och när det väl spelas musik så är det bara samma jävla skit som spelas på radion. Här i Sverige spelar de bara samma låtar med samma artister om och om igen! MTV2 är ifrån england, vilket betyder; en MASSA engelsk musik, så om man gillar det är det ju underbart. Därimot har kanalen sina nackdelar.. All reklam som de visar hela tiden! Det går två låtar sen är det reklam igen, det är ingen kort reklam heller, den är lååång och riktigt onödig!
Sen har vi Vh1, jag älskar Vh1! En massa variation och en massa 80-tal, yum!

Detta året hade jag bestämt mig för att inte gå på någon festival. Men nu är det så att Kings of Leon kommer till Hultsfred, och nu betyder det att jag nästan måste dit! Jag måste se Kings of Leon! Men har jag tid att åka till Hultsfred i juli? I JULI! Hur kan man vara så dum att ändra så att festivalen hamnar i regnmånaden! 

Amina

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Japp jag ska visa resultatet sen :) inte idag, men imorgon kanske :D



// Ha en toppen kväll :)



P.s. håller med dig att juli e värsta regnmånad! fatta inte att de ska ha Hultsfred festivalen då.. höm

2009-03-11 @ 20:19:48
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jaså? :) men jag läser dom nog på engelska iallafall!

Vad kuuuul, nu längtar jag tills körkortet är taget så jag kan läsa i lugn och ro! :)

2009-03-12 @ 18:51:06
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0