Torsdag - Minea

Körlektioner hit och körlektioner dit, skönt när detta är över!

Ohno, Danmarks enda sexmuseum ska läggas ner. Efter 15 år med utställningar och annat skoj så ska dom nu lägga ner eftersom sexintresset tydligen är för litet? Jag hade hemskt gärna velat sett det men har hört att det ska vara väldigt dyrt inträde? Någon som varit där?
Detta är ändå lite tråkigt eftersom vi i Sverige knappast hade öppnat något sådant och nu när det väl finns ändå så pass nära så ska det stängas ner..

En massa högskolegrejer åker ner i brevlådan hela tiden men tyvärr inte om det jag har lust att läsa. Bra eldmaterial iallafall! Detta blir ju självklart en stressfaktor i vardagen vilket jag brukar påminna både Amina och Tindra om rätt ofta. Vad ska man söka? Om man inte kommer in? Tänk om... Zzzz....
Nej usch för en gångs skull blir jag bara trött på tanken!

Blev en liten kort utgång med Amina och Tindra igår också. Mysigt!
Idag blev det körlektion och mys med Sanna på IKEA. 
Hejhopp

M

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: jag & min pojkvän har varit tsm i 3 år :D



// Ha en fin dag : )

2009-03-13 @ 09:56:10
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0