Torsdag - Minea - MJ

Baaaaaaaaaaaaah!!!!!!
Michael Jackson kommer spela i London, 25 spelningar faktiskt. Fyfan vad underbart!
"This is it" kommer turnen kallas och det kommer bli det sista MJ gör. Om det är någon konsert jag skulle vilja se så är det detta. Biljetterna kommer vara något enormt dyra men jag kan faktiskt tycka att detta kan vara värt det.

Förresten har jag hittat något roligt för den som kanske vill göra något nytt eller bara allmänt trött på sitt "vardagliga sex".
T.ex att ha sex i bilen men det kan bli lite trångt och man måste väl bara lite smidig, iallafall smidigare än mig som i princip smäller i allt som man inte ska smälla in knän och annat i..

Har även hittat 199 fraser man INTE ska säga i sängen, kan ta några exempel.
# Är det du som luktar?
# Vad är det som luktar tonfisk?
#Använd ditt finger, det är större..

Näe nu måste jag plugga vidare med ett leende på läpparna..
kanske hörs sen?

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0