Torsdag - Minea

Weii våren är verkligen på G nu även om vindarna inte riktigt håller med.
Precis börjat läsa idag med - det är väldigt ovanligt för min del. Inte att börja läsa men att fortsätta med en bok.
Och denna har faktiskt gjort mig fast. Riktigt spännande berättelse om Jenna Jameson's liv och världen inom porrindustrin. Sanna rekommenderade den så måste faktiskt ge den en chans kan jag tycka. Även om hon har rekommenderat många böcker så är denna någon som jag tror jag gillar..



Morgondagen bjuder på IKEA, mys med Sanna och hennes kille även kanske lite partaj. Man ska inte ha planerade helger eftersom allt blir så mycket roligare utan planering även om själva planeringen är rolig.
Kanske hörs senare.. nu blir det läsa!
Lisa Miskovsky - Still Alive

M

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: tackar, ja visst är hon underbar? vår "lilla" bullmastiff:) ja utanför bilden är vår betydligt mindre amstaff.. finns massor med bilder på hela flocken här: http://barahundbilder.bilddagboken.se/p/main.html?#0

2009-03-19 @ 19:48:45
URL: http://bumbipower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0