Tisdag - Tindra | En början på dagen

Jag tänkte för att fördriva lite tid för både er och mig berätta om min början på dagen.
Skulle egentligen börjat vid 10 men gick upp vid 7 för att ha körlektion 8.30 och ja , jag är en utav dom där slashasarna som inte fått tummen ur röven och sakta börjar känna stressen krypa sig under skinnet på mig.
Hade tänkt att man skulle hinna duscha efter körlektionen men det enda jag hann få i mig var en kopp kaffe.

Så nu sitter jag här i skolan och gör absolut ingenting för det jag skulle ha gjort är klart sedan några lektioner tillbaka.
Så det enda jag gör nu är att kolla igenom olika sidor och vad hittar man om inte en dödssida?
Mycket trevligt tycker jag , att folk livnär sig på att räkna ut hur länge du ska leva genom ett par konstiga frågor.
Hur fan kan man ärligt talat räkna ut din dödsdag genom 10 frågor , om du röker, om du dricker alkohol och hur ofta du åker bil?
Visst om tjänsten hade varit gratis och det hade stått att det hade varit ett skämt , men på testsidan ser jag inte en skymt utav detta. Dvs lurendrejeri , eller är jag den enda som tycker det ?
10 kr för att få reda på när du ska dö , då behåller jag hellre dom pengarna och gör något vettigare.



// Tindra

Kommentarer
Postat av: Kickan

Japp håller med dig - rena lurendrejeriet om det där när man ska dö. Hur fanken kan dom veta när man ska dö ? Man kan trilla ner knall fall eller få en tegelsten i skallen och dö ! Nä sånt tror jag inte på ;)

2009-03-03 @ 11:15:09
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0