Tisdag | Tindra

Vaknade upp imorse och var faktiskt på ganska bra humör, hade endast ett utvecklingssamtal på 5 min som stod på dagens schema. För sen skulle jag träffa Molly och gå ner på o stan och glo runt lite.

Men detta byttes ut mot inte ett lika glatt humör när jag kollade ut genom fönstret, då det ser ut som en jävla snöstorm ute.
Det kändes helt plötsligt inte lika kul att varken ta sig till skolan i 5 min eller gå ner på stan, dock gjorde jag detta iallafall.
Men nu slår det mig att nu ska jag ut i detta roliga väder igen då jag har körlektion vid klockan 5 så det blir endast en liten vila för att sedan åka igen. Dock hade jag rätt trevligt på stan kollade runt på lite klänningar och sådant, dock är jag lite kräsmagad utav mig och vill gärna ha något som är mörkt och inte sticker ut för mycket.
Så jag hittar en skitsnygg klänning på Gina Tricot , men självklart fanns den varken i S eller M så där var  jag ju körd.
Tänker inte försöka klämma in mig i ett korvskinn på XS eller XL lite för stora skillnader där.

Så det får helt enkelt vänta tills man åker till en stad där alla inte springer runt i samma kläder eller då jag hittar något som alla andra inte vill ha helt enkelt. Det är inte lätt att vara kräsen i en stad då det inte finns särskilt stort utbud.
Efter vi hade kollat runt lite gick vi till McDonalds där vi stötte på Minea och hennes lillebror , som hade varit nere på stan och shoppat loss lite .
Tog oss en glass och en flottig cheeseburgare, dom är ju så förbaskat goda trots allt.

Eftersom humöret inte är det bästa just nu får jag glädja er med en bild på min lillebror som utgör väldigt mycket i min vardag , han är mitt ljus när vissa dagar är grå.
Lite poetisk får man allt vara ibland ;)


Kommentarer
Postat av: Foki

ååh gud så söööt :)



// ha det bra ^^

2009-03-25 @ 14:35:17
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0