Söndag | Tindra

Ja idag är det då söndag och jag har en grym träningsvärk , vet inte om det är för att jag gick genom halva stan i fredags i högklackat i ganska hög fart eller att jag låg och brottades med en hund igår som inte ville klippa sina klor.
Vad gör man inte för sina vänner ?

Angående fredagen så slutade den väldigt bra, det blev inte som jag sa en eller två öl , blev nog betydligt fler.
Träffade ett par gamla vänner jag följde med hem och fortsatte med därborta, vid klockan halv 8 slutade jag och cyklade hem, så lördagen var inte allt för angenäm.
Särskilt inte då jag hade lovat att hjälpa till att städa och hj'lpa till med deras hund, som är lite vad ska man säga.. ouppfostrad.
Hade ex antal rivmärken efter man var klar,blev bjuden på någon sorts shot. Den var ljusgrön ? och smakade som en blandning mellan sprit och päronsplit. Helt okej för att vara sådana sötsliskiga grejer ;)
Jag är mer utav en sprit/öl människa , cider går inte ner i min lilla mage.

Så vad står på dagens schema , har kokat ärtsoppa som får stå och dra sig i några timmar till . Ska steka pannkakor senare mycket gott . Ska prata med min kära far som tog kontakt med mig i dag angående om att han vill göra en ny gaddning om jag kunde ringa och fixa så att han får det med. Funderar även på att dra igång någon film eftersom det ändå är söndag och man är ledig imorgon. *skönt*
Ska väl ringa och prata av mig lite med, brukar behövas och koka kaffe ska vi med :D
Vi får väl se om jag skriver något lite senare om lusten faller mig in = )

Hejsejjs..

Kommentarer
Postat av: Haanna karlsson'

Svar: ja precis det blir mkt finare då :) jag kommer att skriva ett inlägg om det nu så du kan jue läsa om det? hehe :)

2009-03-08 @ 14:37:07
URL: http://haannak.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt :D jag fixar mina naglar helt själv :) alla gångerna :)



// ha en fin kväll :D

2009-03-08 @ 21:49:33
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Lena

Jobbigt med hundar som inte gillar att få klorna fixade!



ha e fin dag med eller utan träningsvärk :)

2009-03-09 @ 11:18:46
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0