Onsdag - Amina

Dagen började med att man åkte till skolan. Där var man inte så länge. Vi gick dit, tog ett papper och sen var den skoldagen slut.
Sen åkte vi till BB igen :) Och det blev en massa bilder.
Jag kunde verkligen inte sluta le när jag tog bilderna! Det är verkligen någon speciellt med bebisar.. Man blir lycklig. Helt underbar start på dagen!

Jag har även varit på stan idag och köpt en massa roligt, bl.a. en klänning :D

Om jag ska vara ärlig så är jag verkligen inte på blogghumör idag. Jag bara känner hur all energi vill slösas bort på något helt annat, som t.ex. en bok eller TV:n..

Kanske blir utgång senare ikväll också, får se hur det blir med det.



Kände för att lägga upp en bild på Minea's ass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0