Och vi spinner vidare på dagens trapatser - Tindra

Nu har man äntligen kommit hem och fått lugna ner sig, okej efter två timmar . Men det känns knappt som det.
Man har äntligen fått lite mat i magen och man känner nu hur det här lilla sömnruset av belåtenhet börjar smyga sig på.

Funderar på om man kanske ska gå och ta den där duschen man inte han med imorse, börjar känna mig lite illa till mods nu :D
Det blir snart styrelsemöte här hemma och då är jag inte särskilt sugen på att springa runt i handduk bland massa okänt folk i min rusning till rummet.
Varför är det så att man mer och mer skjuter upp saker tills man helt glömmer bort det för att tiden inte helt enkelt känns som att den räcker till ?
Jag är en typisk sådan människa som skjuter upp saker, skulle ha dragit igång en tvättmaskin för ett par dagar sen , men nu börjar snart lådorna eka tomma och jag kommer inte riktigt över den biten att min väska fortfarande ligger på golvet. Där jag lämnade den öppen när jag kom hem för 2 veckor sen... *host*

Man tror att det finns viktigare saker att göra men i själva verket tror jag att det är det viktigaste man skjuter upp först för man tror att det är jobbigast. Fast städningen känns som en bra deal att skjuta upp , så bort jag får bort alla kläder från golvet kommer allt bli bra igen och jag kommer slippa snubbla , när jag försöker rusha över rummet för väckarklockan när den ringer på morgonen ;)


Det kanske är dags för en genomröjning??


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi ja där ser ut att behöva röjas ordentligt =)



kram

2009-03-03 @ 20:50:45
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi ja där ser ut att behöva röjas ordentligt =)



kram

2009-03-03 @ 20:54:58
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Haanna karlsson'

vilken skildnad hehe :) fint :)

2009-03-07 @ 21:52:57
URL: http://htt://HaannaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0