Måndag - Minea

Idag åker klassen till Linköping medan jag blir hemma. Anledningen är att jag har teorikurs på 3 timmar och jag hade inte hunnit tillbaka om jag följt med så det blir en skön hemmadag. Hoppas iallafall Amina och Tindra får en trevlig dag med en massa kaffe..

Chris Brown och Rihanna - villket jävla tjat. Dom blir tillsammans - Hon blir misshandlad - Hon drar tillbaka domen - Dom spelar in en låt om vad som hänt - Chris funderar på att fria. Om man är så pass kända som dom är så tycker man ändå att man ska fundera ytterligare än gång innan man går ut med någonting i media. Allting blir uppblåst och genast så hatar alla Chris Brown. Om man misshandlar sin flickvän är man dum i huvudet men man borde fan ha ännu mindre IQ om man dessutom är känd.. Aja snart lär det väl stå att Rihanna är gravid också - varför inte med tvillingar eller trillingar? ....woohooo!


Kommentarer
Postat av: emilia

fin blogg :P <3

2009-03-30 @ 17:03:56
URL: http://emmilliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0