Lördag - Amina

Igår var jag och Minea ute på puben. Det enda jag kan säga är att det var inte allt för roligt. Dålig musik, as mycket folk och att vara nykter gjorde allt så mycket tråkigare.. tyvärr. Vilket också gjorde att jag inte uppskattade att gå hela vägen hem själv heller.
Kom hem vid 2:30 iallafall och satte mig och kollade på tv:n i en timme, sen gick jag och la mig.

Vaknade kl 7 på morgonen med en sån otrolig magvärk. Visste inte äns om jag skulle klara av att ta panodil p.g.a att jag var rädd att jag skulle spy. Men tillslut så tog jag panodilen iallafall.

Så jag har legat i soffan i fosterställning fram tills nu. Jag är riktigt hungrig men orkar absolut inte laga nåt.
Ska nog lägga mig i soffan igen och kanske läsa en bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0