Lördag - Amina - Nothing

Lördag, klockan är 18:00 och jag vaknade precis, jag har sovit i 15 timmar!
Iallafall, jag har inget att skriva just nu.. mer än att jag visste att jag aldrig skulle börja kolla på Heroes! Jag visste att det skulle vara en sån serie som är as bra i början sen börjar allt spåra ut och bli as dåligt, precis som Lost! Men trots att man tycker det är as dåligt så måste man fortsätta kolla på det!
Tredje säsongen var inte bra! Den förstörde allt! Man ska inte kolla på den kategorin av TV serie. Det är bättre man håller sig till serier som är mer avslutande, som typ House. Eller komedi serier..

Jag är inte riktigt säker på vad jag ska se på TV:n idag. Finns inte så många alternativ.
Jag antar att jag skulle kunna kolla på Melodifestivalen: Andra Chansen, men jag vill verkligen inte det. Jag kollar hellre på Ghost kl.19:00 på TV4 Film och sen blir det väl Employee of the Month på TV4.

Nej nu ska jag äta "Frukost"..

/ Amina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0