Fredagkväll - Tindra

Ja da borjar kvallen ga mot sina morkare stunder,sitter hemma hos en god van och tittar pa lets dance och ater pringles.
Vilket jag tycker ar mycket trevligt, blir v'l nog att ga ut och ta en ol eller tva, eller ja det blir val alltid fler .
Men vad gor det,sa lange kvallen blir lyckad.

satt och funderade over lite oviktiga saker nu igen , hur kommer det sig att man kan salja pringles for 7 kr burken..
Hur kan man tjana pa det , den som har svaret kan garna upplysa mig om den biten.
Nagot som stor mig och som f[r mig att inte vilja skriva mer just nu 'r att , vissa bokst'ver och symboler inte funkar.

S[ vi f[r se om jag skriver n[got senare ikv'll d[ man l'r vara lite p[ lyret.

Hej pa en stund

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ha världens bästa lördag!

2009-03-07 @ 14:23:55
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0