Fredag | Tindra

Okej , det är fredag och jag är hemma , det här lär vi få ta igen imorgon.
I och försig hade jag nog inte kunna förflytta mig heller efter min lilla incident i går.

För att förklara vad som hände så tog jag en liten powernap på en håltimme i min sköna säng, när man vaknar till liv så sträcker man på sig , detta är då något jag lärt mig att inte göra men nu glömde jag borta detta.
Känner hur hela vaden drar ihop sig och blir som granit och en liten alien börjar pumpa därinne, och smärtan är olidlig, kramp i vaden är ju alltid lika trevligt och göra likförbannat ont med.
I vanliga fall brukar det här onda , otrevliga släppa efter ett tag men nej det gör ont fortfarande idag , dock inte lika ont som när det väl hände.
Men min framkomlighet överallt är lite smått begränsad.

Men men förhoppningsvis har det väl lättat lite imorgon utifall att jag får för mig att dra med mig Amina ut då det är 70,80,90 tals musik som spelas ute samt lite schlager, kan vara trevligt sådär :D
Ska hur eller hur hem till Amina imorgon och glo melodifestivalen , och jag tänkte vara lite extra trevlig och ta med mig lite vitt vin samt lite god kaka.
Om hon inte läser det här tills imorrn lär hon nog bli glad iallafall ;)

Stör mig på det, igår hade jag 2 håltimmar och idag har jag haft en på 3 timmar dock , och jag tycker det är väldigt jobbigt med all denna ineffektiva skoltid då jag hellre vill göra det jag ska göra för att sedan kunna åka hem. Det jag däremot funderar över för morgondagen det är vad jag ska äta.
Helst något enkelt och lättlagat men helst inte snabbmakaroner och köttbullar då dom är slut ...

Någon med förslag ?
Ska försöka sova lite nu , mitt ben tar död på mig nämligen

Godnatt och sådana mysigheter för er andra denna fredagkväll

// Tindra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0