Fredag | Tindra

Fredagkväll och sitter för tillfället hemma hos Amina och förfestar då hon fyllde år igår så ska vi ut och fira henne senare ikväll :)
Jag och Minea var lite sena idag då vi kom hit vid klockan 7 dock då vi skulle ha varit här redan vid 6 men då det var lite problem med att fixa iordning allt innan så blev vi lite sena.
När vi väl kom hit blev vi bjudna på lite gottigheter däribland hennes mammas kladdkaka med chokladglasyr , som var väldigt chokladig, dock kanske lite mindre kladdig.
Sen fick vi också tårta, den var väldigt god men man kände att det sakta men säkert började vända sig lite i magen.
Jag och Minea hade fått ordern att inte äta innan vi kom hit , men glupsk som man är blev man ganska mätt iallafall.
Så nu kom jag på mitt i all hast att jag var tvungen att skriva, vi ska väl dra in mot stan inom en snar framtid, och vi blir väl ett litet gäng som drar ner.
Tydligen är det housekväll ute , kanske inte favoritmusiken men det kan nog fungera trots allt åtminstone så länge humöret är på topp går allt.

Lite synd är att jag missar Let's Dance , får väl kolla på det på söndag då det är repris.

Vad har ni för planer för kvällen?
Kanske skriver lite senare då Minea ska med mig hem , så man lär inte sova direkt om man säger så.

Ha en så trevlig kväll gott folk!
Tindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0