Fredag | Tindra

Usch nu har man legat hemma sen igår och mått skit, dock har mammas man mått ännu sämre.
Vid klockan 9 imorse började han kräkas och sen kom mamma och körde upp honom till sjukan vid 5 , så det har var lite stressigt att ta hand om både honom och min lillebror som också kräver sin del.

Tyvärr ville min lillebror inte sova sina dagliga rutter som slutade med att jag fick gå ut och gå illamående , för att han skulle somna vilket han gjorde i 15 min , ingen lunch för mig där inte :)
Så mamma tog med sig lillebror tillbaka till konferensen och mammas man ligger inlagd på sjukan med någon sorts infektion + vinterkräksjukan.
Känns dumt att tänka på mig själv just nu över att tycker att det känns väldigt ensamt i detta stora hus , och jag kan inte hjälpa det men det är lite små läskigt eftersom det är såpass mörkt runtom huset och det blåser ganska bra.

Nu lär ni väl alla se mig som en liten fjant haha :D
Funderar över att ta någon värktablett till och sen gå upp och kura ner mig i soffan lite, inte för att det lär hjälpa men känns inte så bra att gå ut med tanke på hur dagen har sett. Även fast jag inte vill stanna här helt själv, vågar inte ta hit någon heller då stället lär krylla av kräkbakterier, uscha..

Hmm kom precis fram till det, sitter inte nere hos mig o skriver nu utan jag är på mellanplanet och där har vi ett stort fönster och det enda jag ser är svart , svart och lite grenar och en stenmur.
Så nu tänker jag släcka och gå upp..

Hörs sen om jag inte finner någon räddning
Tindra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0