Forts. på dagen - Tindra

Nu har jag kommit tillbaka ifrån en inte allt för aptitlig lunch som bestod utav kött & grönsakssoppa men som var mest buljong i min mening.
Varför är skolmaten alltid så dåligt kryddad, dom kan ju inte förvänta sig att man har smaklökar som en 7-månaders bebis som inte ska ha salt i maten.
Pannkaka till efterätt, med lingonsylt?  Det är roligt hur man kan återanvända det som blir över efter gårdagens lunch.
Och jag är fortfarande i skolan , tycker det är skönt när våren sakta men säker börjar komma.
Visst att vädret är lite si sådär men när solen väl tittar fram så känner man att den börjar värma på.

Fick till och med plocka fram solglasögonen häromdagen , något som man har saknat.
Jackan som jag köpte förra veckan kom till sin fulla rätt med , en jacka jag aldrig trodde jag skulle köpa.
Köpte den på newyorker modell längre , jag som alltid trott att eftersom jag är av kortare slag, eller ja iallafall runt 165cm +- någon cm.
Jag har alltid velat vara längre än vad jag är , men det går ju aldrig riktigt som jag vill , så jag kör hellre på höga skor när jag får chansen.
Köpte även ett par nya bootcut-jeans , kände att det var dags då det var ungefär ett år sen?!! Har alltid såna hemska problem med att hitta nya kläder att det skriker om det.
Särskilt då jag är kräsen för att jag tror aldrig att något passar , sen för det andra att jag har svårt att unna mig själv saker.
Fast å andra sidan kanske jag inte är den enda som är såhär?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack så jättemycket :)

2009-03-03 @ 13:37:29
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: jessie

Hej



jag och min pojkvänn firar 4år tillsammans den 20 mars men vi har ingen anning om hur vi ska kunna göra denna dagen oförglömlig.



Har du ett toppen förslag så tveka inte med att skriva,

bästa förslaget belönas med ett pris.



mvh jessica

2009-03-03 @ 13:43:08
URL: http://jessiiejones.blogg.se/
Postat av: Liivan

SV: Åh, hehe! Tack så mycket, vad gulligt av dig! Hoppas att du får en superbra dag! :)

2009-03-03 @ 14:05:46
URL: http://liivan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hum skämmer man ut sig om man ger någon en komplimang å tycker nåt är snyggt?:)

2009-03-03 @ 16:35:04
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0