Amina! Lördag! Melodifestival!

Idag kollade jag på Melodifestivalen, ja det gjorde jag. Gillade jag det?

Jag har faktiskt glömt allt negativt jag tyckte om det, alla spydiga kommentarer jag sa om allt och alla, jag till och med distraherades från att tänka en massa negativt om Petra Mede, mycket p.g.a hennes otroligt snygga klänning! Jag har glömt det mesta p.g.a att jag blev så överlycklig när Malena Ernman vann med sin låt La Voix.. Detta var faktiskt den enda låt jag gillade(nästan), jag gillade denna från enda första början jag hörde den.. och den vann! Det trodde jag absolut inte. Jag var också lite chockad över att svenska folket hade bättre smak än juryn, det är inte ofta ska jag säga! Jag hade lite panik när svenska folkets röster delades ut, jag ville verkligen inte att Caroline af Ugglas skulle vinna! (man kunde faktiskt se rakt in till hennes hjärna. Skulle bara nämna det!). Så när de sista poängen delades ut satt jag praktiskt taget på golvet och slog händerna i golvet ett X antal gånger, de är lite röda nu, men allt var värt det!

Årets Melodifestival spenderades med Tindra, pizza, vin, cola och en massa annat gott. Och nu är vi så överlyckliga att vi ska ut på puben och ta en öl eller två. Så nu är det väl dags att dricka upp mitt glas vin och skynda mig iväg... eller nåt.

Ha det bra alla där ute!
Älskar er alla... nästan..

Amina

Kommentarer
Postat av: jennhy

sv: haha ja det vet jag :) fin header

2009-03-16 @ 13:37:49
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: SKINNY

Vad är det? :)

2009-03-16 @ 16:31:20
URL: http://skinnyisthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0