Lördag - Amina - Melodifestivalen

Jag avskyr melodifestivalen. Jag kollar aldrig på det längre, men idag bestämde jag mig för att göra det. Jag ville delvis se om jag skulle ändra min uppfattning, men nej då, jag fick bara panik och Petra Mede bidrog ganska mycket på den fronten. Jag vill begå ett flertal mord när jag hör henne prata, men mord är inte lagligt i Sverige.

Petra Mede måste vara dum i huvudet på riktigt! För ingen människa är så dum att beté sig på det viset frivilligt utan att vara dum i huvudet. Eller så är det så att hon är så dum att hon gör det, vilket självklart leder till att hon är dum i huvudet på riktigt. Så hur man än kollar på det så är hon dum i huvudet på riktigt.

Okej, nu ska jag delvis lämna Petra Mede ifred och göra en liten sum-up av mina tankar angående dagens melodifestival.

Kvällens första tanke om...
... Petra Mede; Hur var det nu igen? Det är olagligt att mörda folk va?
... Agnes; Jag vill dö dö dö
... Star Pilots; WHAT!? Den låter exakt som 'Waiting for a Star to Fall' med Boy meets Girl.
... Melodi nr 3; Boooooooring!
... Melodi nr 4; Killing me tenderly? Killing me softly? Fan vad tråkig låt!
... Thorleifs; Fan, detta är den bästa låten hitills, detta är ILLA!
... Sarah Dawn Finer; Orkar jag släcka i taket? hmm, jag är lite hungrig, jag kanske ska koka kaffe...
... Melodi nr 7; Jag tror jag går på toan nu... Nej nu går jag!
... Malena; Lite taget... Detta var den enda som var bra.

När Darin nästan är det bästa under hela melodifestivalen, då vill man dö. För han sjöng inte ens låten bra.. Han slaktade låten totalt, styckade den och sen kissade han på den!
Det är lite elakt av honom faktiskt........

Som sagt, Jag har inte kollat på melodifestivalen tidigare i år, men fyfan vad man måste rösta! Har de dåligt med pengar på SVT eller?

Iallafall... Jag hade ganska kul med att sitta och klaga i soffan i över en timme, kände mig lite befriad efteråt. Så mycket känslor som bara försvann och nu mår jag jätte bra!

Nej nu ska jag lyssna på lite riktig musik...

Over and out
/ Amina


Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

:-) Du verkar gilla det här med Melodifestival... ;-)

2009-03-02 @ 09:29:57
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Anonym

450 kr:)

2009-03-02 @ 12:59:15
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0