Fredag - Tindras första

Jaha då sitter man här med något jag då aldrig trodde jag skulle göra, blogga.
Lite om mig, slutade röka i söndags och det är inte direkt det enklaste , failade mig redan i onsdags då jag råkade hamna ute på krogen. Så om det finns någon därute som har bra tips och råd om hur fan jag ska klara mig är det uppskattat.
Så nu sitter jag här och filosoferar om tapeter , sitter just nu och stirrar på en förbaskat konstig tapet som skulle kunna jämföras med att ta LSD , inte för att jag vet men jag tänka mig att det antagligen skulle ge mig samma känsla.
Det är kanske något man skulle föreslå för de folk som jobbar med pundare sätta in dom i ett rum med massa flummiga tapeter där känslan blir ungefär den samma och man kanske kan hitta Nemo i tapetet.

Hur eller hur hade jag  inte tänkt mig att mitt första blogginlägg skulle bli såhär men det vet man väl aldrig hur det blir med något här i livet.
Jag kommer ta upp saker som helt enkelt faller mig in , så om ni har något ni undrar över var inte rädda över att fråga.
Jag kan inte lova att det är exakt vad ni vill höra men det kommer åtminstone bli sanningen från min sida.

Jag tänkte försöka hålla mig ganska kortfattad då jag ska snart ska ut igen och testa gränserna än en gång , antingen blir det ett nederlag eller så klarar jag det mot alla odds, vilket jag har svårt att tro.

Peace & Love
Tindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0