Onsdag - Amina - bahabba

Jävla hockeymatch...
Jag hade ju redan bestämt hur resultatet skulle bli, och så bli allt förstört!
Jag vet inte om jag orkar kolla på matchen mer, jag lär väl få reda på hur den slutar endå.

Det blev slottsstek till huvudrätt, ibland är den "vanilga" maten godast. Sjukt gott var det, trots att jag typ redan var mätt när jag började äta. Jag tog en bild, men bestämde mig för att inte ladda upp den. Jag är inte duktig när det kommer till upplägg av mat. Såg ut som om jag hade tappat maten på golvet och sedan skrapat upp den med foten för att sedan lägga den på tallriken.

Nu när jag tänker efter... Vad sent vi äter!
Iallafall, vi ska äta efterrätt snart.. Jag vet vad det blir, eller ja, jag borde veta vad det blir, mamma har sagt det till mig 49 ggr, men jag har bara inte lagt det på minnet.


KATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0