Tisdag | Tindra

Godkväll gott folk!

Har precis avnjutit en härlig middag med min familj , eller ja pappa bor ju inte här men kan nog säga att familjen här "hemma" iallafall :)
Mamma fyller 41 idag så var och köpte ett par jättesöta örhängen åt henne från Pilgrim , ett par vita blommor som hon gillade, verkade det som iallafall ..
Så vi grillade fläskkarré marinerat i Caj P's original vilket jag tycker faktiskt är den som är godast , vitlöken är också rätt god iofs.
Gjorde egen tzatziki som jag personligen måste säga blev grymt god , tror jag doppade allt från majskolvar till brödbitar i denna lilla röra.

Min andra lillebror kom ner igår och det gör att tillvaron blir lite mer stressig eller vad man ska säga då man ganska snabbt märker hur det är att ha småsyskon som snart ska bli byxmyndiga. Det vill säga att största delen av tiden har man bra lust att slå ihjäl honom =) Men han är duktig ibland med och jag gillar honom ändå ;)

Har varit ute och grävt i trädgården idag med och det här brukar vara en utav de sysslor jag avskyr att göra men kände verkligen för att vilja få det fint och slippa ha buskar överallt på garageuppfarten. Känns som att jag berättar om min dag baklänges för tillfället men tycker helt klart att det får funka. Hoppas ni kan hänga med iallafall ;)

Var uppe på BB med , blev lite gjort under så lång tid, var väldigt mycket idag som dom hade att göra , så ska dit nu igen den 23 april och förhoppningsvis få klart alla bilder så vi kan komma igång med det slutgiltiga arbetet.
Tror jag vet varför jag har varit ute i trädgården...

Solen har varit framme idag och belyst min dag :D
Vem blir inte glad utav detta härliga vårväder och får  vem som helst att orka lite mer än vanligt ?

Trevlig kväll på er
Tindra

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken söt blogg detta var! ^^

2009-04-07 @ 20:58:03
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Madelene



Nej det gjorde inte så ont, det är nålsticken som gör ondast sen känns ju inget..

Men det är tydligen något "nytt", dom sätter det på ett annat ställe nu.

2009-04-07 @ 21:00:38
URL: http://madelenehildahilden.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

Ja jag älskar då det är vackert väder ute, särskilt då det är varmt också.

Tack så mycket :D

2009-04-07 @ 21:01:27
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Anonym



jag och mitt guldfiskminne.. Det var nåt i stil med att det var...bättre? :p

2009-04-07 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0