Tisdag | Tindra

Har precis kommit hem från min farmor o farfar där jag har varit och ätit lunch.
Busade runt med Lillen lite på gården tillsammans med farfar , då farmor tror att hunden ska äta upp henne.

Hon har lite svårt för alla hundar min lille farmor ;)
Det är grymt tråkigt att alla går i skolan och jobbar nu när man själv väl har lov , för jag blir grymt rastlös.
Hade nog varit en annan sak om jag hade vaknat när andra slutar , men så är ju inte fallet då man vaknar några timmar för tidigt för den saken.

Färgade underhåret igår med , i en brunviolett färg , grymt härlig färg blev det iallafall dock verkar ju andra se det betydligt bättre än vad jag gör ungefär som med min tatuering.
Det slog mig precis att imorgon ska det vara inlämnat för högskolan och paniken kommer sakta men säkert.
funderar på att ändra på mitt första och andra val , men om jag kommer in på första innebär det en flytt, och jag vet inte om jag vill lämna lillebror , men jaa...

Dessa ständiga samvetskval , får se hur jag bestämmer mig under dagen :)

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0