Söndag - Minea

*Prosit!
Helgen har bjudt på fest, Danmark och mys med älsklingen.
Även en massa godis och mat som hör till påsken.

Idag blir det att äta hemma hos älsklings farmor med släkt så det blir stor middag så måste väl ta och göra mig iordning. Men eftersom jag var så klumpig och inte skrev i torsdags eftersom jag inte hade något internet så skriver jag av mig idag.


Trött på det "vardagliga" i ditt förhållande? Varför inte köpa en godluktande massageolja och ta en kväll att ta tid för varandra. Säg hur mycket den andre betyder och om ni har tillgång till ett badkar så tänd lite ljus och skumma upp ett varmt bad. Det går även att göra i duschen bara att man kan stå och kramas lite i stället. Annars kan det räcka med att bara stanna upp någon gång under  dagen och skicka ett sms och skriva hur mycket den andre personen betyder för dig. Det uppskattas alltid!
 Njut av varandra även i vardagsbestyren!

Nu blir det dusch!
Tjingeling

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0