Söndag - Amina

Igår skulle jag egentligen har skrivit.. men eftersom jag var borta hela dagen igår så hade jag inte precis någon möjlighet att göra det.

Läste lite av dagens tidigare inlägg som hade skrivits utav Minea.. och jag måste säga att jag trodde nästan att mitt hjärta skulle stanna när jag såg listan av kommande härligheter som vi kommer att gå igenom nu i veckan. Jag känner hur all energi som jag har samlat på mig under lovet bara försvann.

Egentligen är det en väldigt sjuk känsla att vara skoltrött.. Jag vet inte hur man ska kunna förklara det. Man är nästan villig att göra vad som helst förutom att spendera en enda dag till innanför skolans väggar.
Att gå upp på morgonen och gå iväg till skolan är nästan värre än att äta en låda full med bananer! Och då är det jävligt illa, för jag klarar knappt av att kolla på en banan längre än ett par sekunder utan att känna att jag behöver spy upp alla mina vitala organ.

Iallafall, imon blir säkert en underbar dag med en massa underbara händelser. Ser iallafall fram emot eftermiddagen :) Då ska jag på, ehm, vad kan jag kalla det? Jag antar att det är en föreläsning. 

 
Oh! På tal om absolut ingenting alls. Jag fick ett stativ av min kära mormor igår! Yes äntligen har jag ett stativ! Nu ska det fotas som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0