Onsdag - Amina

Idag har jag inte gjort något speciellt. Vaknade med en grym huvudvärk. Trodde inte att den kunde bli värre än vad den var igår... Jag hade fel.
Jag har också försökt använda denna dagen till något produktivt, vilket inte gick som planerat.

yadda yadda.. Fint väder idag iallafall.

Kollade lite på The Fast and the Furious: Tokyo Drift idag också.. aldrig sett den, och kommer förmodligen aldrig se den igen. Efter att jag hade kollat i lite över en timme så klarade jag inte av mer. Fyfan vilken sjukt dålig film! Den var as töntig! UGH! De andra filmerna är sjukt mycket bättre.. Iallafall den första.
Längtar faktiskt lite tills Fast & Furious kommer på bio.

Nej nu känner jag nästan att huvudvärken är påväg tillbaka.. ska nog lägga mig i soffan ett tag innan jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0