Onsdag - Amina - PÅSK!

Firar verkligen folk påsk? Det enda sättet jag firar påsk är påsklunchen i skolan (Som var as äcklig idag!) och så kanske man köper en burk med sill (Vilket vi ofta gör här hemma, så det räknas inte).

Men det bästa med påsken i år är...?
Jo, de börjar visa Star Wars i kronologisk ordning idag på kanal 400, vilket betyder att de börjar med Episode I: The Phantom Menace! Yay! Star Wars!
Shit vad weird.. Min kära mor sa precis "Vi har inte påskpyntat".. lustigt sammanträffande (GET OUT OF MY BRAIN!).
Vi har aldrig påskpyntat, förutom kanske när jag och min bror var små och kom hem med saker vi hade gjort på dagis. Det var vårt påskpynt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du tagit bilden själv förresten? inte detta året va?

2009-04-08 @ 20:29:36
URL: http://disconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0