Onsdag - Amina

Fick reda på en intressant sak igår.
Min morfar lagade mitt cykeldäck eftersom det var så duktigt på att förlora sin luft.
Men nu var det så att det inte var en vanlig punktering.. utan det är så att det förmodligen var någon som förstörd mitt däck med vilja.
Lite interessant metod på att försöka mörda nån kan man tycka.
Jag har faktiskt gjort en liten lista på vilka som troligen vill se mig död. Eller nae, det har jag faktiskt inte gjort..

Fast det kanske inte är ett mordförsök.. det kanske bara var någon som ville att jag skulle börja gå istället för att cykla. I så fall.. Grattis du har lyckats. Och tack! Min kondition är nu i topp skick! 
Eller nae, det är den inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0