Måndag - Minea

Idag blir det fotboll med älsklingen, pappa och farbror. Om vi får något bord - man kan ju alltid hoppas!
Annars har dagens spenderats i skolan med Amina och Tindra, en solig och varm dag som vanligt numera.

Funderade lite på det, sova ensam eller tillsammans med någon?
Egentligen är det ju rätt skönt att ha en hel säng för sig själv utan att tänka på att man snor något täcke eller sparkar till någon mellan benen. Man slipper få armar i ansiktet och man kan bre ut sig men det är ändå något att sova tillsammans med någon. Svettas tillsammans och bara ligga i princip på varandra och vakna med nackspärr. Nu syftar jag självklart på "förhållandesovande" så det inte blir några konstigheter..

M


Kommentarer
Postat av: Foki

svar: åh tack så mkt :) hehe ja, jag vill till japan efter jag har fyllt 18. för att då får jag ut massor pengar av mina föräldrar hehe :D men min kille ha inte råd än, så jag vet inte :/ kanske vi får nöja oss med Thailand varje år än så länge :)



// Kram =)

2009-04-06 @ 20:00:26
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: frida

hoppas ni fick tag på ett bord sen då! :) lät ju värsta mysigt ;D

2009-04-07 @ 00:10:38
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0