Lördag - Amina

Lördag, sjukt fint väder! Är jag ute och njuter av vårsolen? HAHA nej! Jag sitter inne i ett mörkt rum framför en dator... helt underbart! Har jag överhuvudtaget njutit av vårsolen? igår möjligtvis? dagen innan? HAHA nej! Jag har lääääääääst...

Men varför inte läsa ute eller på balkongen om jag nu så tvunget måste läsa de underbara Emperor böcker. Jag är dum i huvudet.

Jag ska strax göra mig i ordning och senare cykla iväg till den andra sidan av staden (den onda sidan! moahaha) där ska jag träffa människor (I'm gonna die!)
Frågan är bara om jag hinner koka kaffe och läsa lite till i min älskade bok, jag ligger så långt efter i mitt lilla "lässchema". Idag skulle jag egentligen vara på den tredje boken, men jag är bara på den andra (inte länge till dock), jag som hade planerat att vara klar med den tredje imon... fyfan vilka problem jag har! Varför är det alltid jag som straffas!? Livet är fullt av besvikelser! Iallafall... Det kan ju kanske vara lite nyttigt att träffa lite människor till och från... Få lite smak av civilisation. Snart börjar jag väl tro att jag lever på romartiden.
Hmm sånt borde jag egentligen tänka på innan jag börjar läsa en bok, jag vill ju inte dricka vin hela dagarna. Eller ännu värre, gå runt i en stola. Nej nu måste jag sluta tänka på Rom och Julius Caesar ett tag.

Jag undrar om mina kära vänner skulle fördra att allt mitt Star Wars predikande ersattes med Julius Caesar predikande.. I början möjligtvis. Jag tror att de skulle klara av det en ganska bra tid, mycket p.g.a att jag inte kan några specifika ljudeffekter som förknippas med Caesar, inte heller någon filmmusik som jag kan nynna på.

Fast vad skulle jag vara utan mina besattheter? Jo, en lobotimerad kanariefågel med en vinge - lite ur balans.

Nej nu är det dags att röra lite på sig kanske? Se om benen fortfarande fungerar och såna saker.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja visst är det kul :D

Vad gör du ikväll då? :)

2009-04-04 @ 20:38:10
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Carro

Hoppas du har en bra dag!



Prenumerera gärna på mig, och säg bara till så prenumererar jag på dig med. =)

2009-04-05 @ 15:56:00
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0