Lördag - Amina

Idag har man varit på släktkalas.
Lite smått läskig upplevelse, speciellt när det är 4 små barn som åker runt på sparkcyklar inomhus, det enda jag kunde tänka när jag såg dem komma emot mig var "Oh nej nu kommer jag dö".
Det var den tanken som jag tänkte mest om jag ska vara ärlig. Speciellt när de skulle spela kubb.
Shit vad små barn kan kasta, eller ja... inte på det de ska kasta på, de lyckas bara kasta på alla åskådarna. 

Men det var faktiskt väldigt trevligt. Jag och min kusin skrattade åt barnen när de gjorde något som man egentligen inte ska skratta åt :D

Efter det så åkte jag och min faster och hennes man förbi pappa och hälsade på honom en liten stund. Och nu är jag hemma.

Ska koka kaffe och vila lite i soffan nu.

Kommentarer
Postat av: Foki

vad rolig med släktkalas/släktträff :)



// Ha det bra ^^

2009-04-26 @ 16:09:27
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0