Fredag | Tindra

Så var det fredag igen och lovet börjar sakta gå mot sitt slut.
Veckan har varit ganska seg men präglats av gamla goda vänner som har förhöjt det hela lite.
Sitter hemma med pappa och dricker Snakebite konstigt nog är det min nya favorit ;)
Amina ringde tidigare och pratade en stund var trevligt , och det ska nog blir ganska skönt att komma hem trots allt och få komma tillbaka till min vardag då tiden går utan att jag är beroende utav andra.
Ska bli skönt att få träffa Molly då det är faktiskt henne man saknar mest av någon anledning att spendera tråkiga timmar med haha :D
Har fått halkan förflyttad till tisdag istället för onsdag så ska kolla upp när jag kommer hem när man hade körlektion, men nu ska jag gå ut och fortsätta kolla på Remember the Titans och dricka min Snakebite ;)

Trevlig kväll på er allihopa

/ Tindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0