Fredag | Tindra

Så var det fredag igen , men nu är det lov för en annan som kommer en vecka senare.
Har flygit iväg från min ordinarie ort för att landa hemma hos far min.
Kvällen igår var trevlig , åkte och åt på Max vilket är något jag älskar dock kändes det ganska mycket som att maten skulle komma upp lika snabbt igen.

Märker nu hur grymt rastlös jag blir utan mina ciggaretter häruppe , vet inte riktigt hur jag ska göra för att få tiden att gå.
Nästan på vippen till moloken och det stör mig lite, Lillen kommer bort hit senare ikväll så får man mysa med hunden lite.
Blir till att ha honom hela veckan nu när man är här :)

Funderar på att koka lite mer kaffe och njuta av att iallafall solen lyser ..

/ T


Kommentarer
Postat av: Maria

Ville bara önska dig en trevlig påsk :)

2009-04-10 @ 15:40:26
URL: http://xtremebeautytnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0